Besökssystemet EasyVisit
Föranmälan av besökare
Många upplever en stress då flera besökare kommer samtidigt men detta kan undvikas genom att besöket administreras redan innan gästens ankomst. Detta utförs via Outlook eller genom att medarbetarna själva administrerar sina besökare via en webbsida.
Föranmälda besökare får en QR-kod via e-post eller sms och denna kod används vid incheckningen. Besökarna behöver inte fylla i några uppgifter manuellt.
Rapporter och kontroll
EasyVisit ger en överskådlig bild över de besökare som finns i lokalerna. Systemet visar när de kom och gick samt vem de har besökt. All information kring besöken finns sparad i systemet och det går enkelt att få fram fullständiga rapporter.
Utrymningslista
En populär funktion (som ofta krav i många organisationer) är en utrymningslista. Denna lista kan mailas till förvalda adresser eller printas ut på en vanlig pappersskrivare.
Säkerhet / GDPR
I EasyVisit är det enkelt göra inställningar kring lagring och hantering av personuppgifter. Besökarna kan på ett tydligt sätt få information hur personuppgifterna hanteras och de kan snabbt och smidigt lämna sitt samtycke till lagring av personuppgifterna.
EasyVisit har en standardfunktion för fotofångst. Det går att skriva ut besöksetiketterna med ett foto, alternativt att fotot endast sparas i systemet. Då det finns höga visuella krav på utskriftskvalitén, går det att skriva ut på en högupplöst plastkortskrivare.
Övergripande kontroll
De som är ansvariga för en rikstäckande organisation och önskar kontroll över flera orter och/eller byggnader, kan enkelt anpassa systemet så att de kan se den totala besökshistoriken.
Integration med andra system
För att alltid ha uppdaterade uppgifter och förenkla användandet kan EasyVisit integreras med Outlook, Microsoft Exchange Server och Active Directory. EasyVisit kan även integreras med rumsbokningssystem.
Språkstöd
EasyVisit har språkstöd vilket gör att besökaren kan få rätt vägledning kring besöket på sitt eget språk.
Dörröppning
Vid obemannade receptioner möts ofta besökarna av en låst dörr. EasyVisit kan därför utrustas med funktioner som ger access till ett anslutande väntrum.

iLOQ representerar en ny generation av låssystem!
Om en nyckel tappas bort måste inte låset bytas ut
Vi på Pignus är stolta förespråkare för iLOQ digitala låssystem och hjälper dig gärna med hela processen då du vill byta ut dina mekaniska lås och nycklar till ett smart, elektroniskt, lättanvänt, säkert och digitalt låssystem.
Telefon: 019-58 28 00
Hemsida: www.pignus.nu